neděle 18. ledna 2015

Vzhůru na vrchol

Už jste někdy přemýšleli nad tím, že prakticky náš mozek vůbec nevyužíváme? Že jen prostě jsme? Neuvědujeme si to, co vidíme, co děláme. Jak je možné, že nevím, do které kapsy jsem si dal klíče? Nevšiml jsem si, co měl dneska brácha za triko? Vždyť to je hrozná škoda.

Proč nemyslet více? Být jako Sherlock Holmes? Bytrý mozek, machrovat, dedukovat. Mohlo by to být fajn. Chtěl bych to zkusit, chtěl bych to umět. Myslím, že to stojí za to, to vyzkoušel, ale něco takového vyžaduje celkem dost pozornosti a to je u mě docela problém (hlavně ve škole).

Jde v první řadě o to, aby naše mysl byla schopna tříbit myšlenky. Zahodit to, co není potřeba a nechat si to, co potřeba je. Chtělo by to k tomu meditaci a spoustu cviku a hlavně vytrvalosti. To potrvá dlouhé měsíce.

Napadá mě, že by z toho mohl být dobrý materiál na psaní. Něco o tom, jak se moje mysl vyvýjí. Asi budu podávat třeba týdení hlášení, abych jste si mohl přečíst, jak těžký to je, ale hlavně, abych věděl, jak si vedu já sám a mohl to v budoucnu porovnat. To bude zábava...:D

PS: Ter, na Zirkovi stále pracuju, jen to potřebuju přepsat do počítače :D

Žádné komentáře:

Okomentovat