středa 5. listopadu 2014

Od city nad rozumem k rozumu nad city

Miluji ji, ale její chování mě ničí. Jednou tu pro ní sem, druhý den už ne. Jednou ji něžně políbím podruhé ona mě, ale potřetí už se neznáme. Ubližuje mi, ale já se od ní nemohu odtrhnout. Jako bychom byli svázáni lany a nemohli od sebe. Je to s ní velice těžké a já si říkám, proč s ní ještě jsem, ale má láska k ní je stálá a přetrvává, nemohu se od ní odtrhnout.

Tak tohle bylo malé napodobení situace, aby jste věděli, o čem chci hovořit. :D Možná se někdo z vás potácí s těmito problémy. Milujete dívku, dámy chlapce - budu hovořit spíše z pohledu kulka než holky. Věřte nebo ne, ale z pohledu kluka toho vím více - a přestože, vše nasvědčuje tomu, že by jste ji měli dostat co nejdříve z hlavy, pořád tam je ať děláte, co děláte.

Je to opravdu těžká situace, ale už jen to, že si ji uvědomíte, jste o krok blíže k řešení problému. Takže vy, co víte, že vaše city vedou nad zdravím rozumem, udělali jste první krok. Hurá!

Nejlepší, alespoň podle mě, je přijít na to, co vás na druhé osobě trápí. Proč s ní nejste šťastní a proč vás tolik ničí. Udělejte si z toho jasný obrázek a až budete mít jasno, kde je problém, je načase s ním předstoupit i před svou partnerku nebo partnera.

To je však další problém. Jak s ní o tomto hovořit. Někteří mají možná problém o těchto věcech mluvit a svěřovat se, ale pak se problém nevyřeší. Věřte, že jiná možnost, než mluvit o tom s protějškem, není. Já se před takovým rozhovorem snažím nějakým způsobem snížit napětí a nervozitu. Vezmu si třeba žvýkačku nebo něco s čím si můžu hrát mezi prsty. Přehazovat si s míčkem nebo si hrát s mincí...na něco určitě přijdete.

Teď ta nejtěžší část. Otevřít pusu. Ale zároveň ta nejlehčí. Jakmile řeknete první slova, už z vás nějak vypadne i zbytek. Jde jen o to začít mluvit. Pak už jste v tom a musíte v tom pokračovat. Pak už je jen na vás, jak rozhovor provedete, ale je dobré mít připravené nějaké body, které chcete probrat.

A to je tak vše, co jsem vám chtěl říci. Je to jen něco málo z vlastních zkušeností a říkám si, že když jsem se uchýlil k psaní toho tématu, nemohl jsem být pod vládou zdravého rozumu. :D


Žádné komentáře:

Okomentovat